بادام برزیلی دستچین

دسته: , , 0 از 5 2فروش موفق
آماده ارسال
شما با خرید این محصول 7680 امتیاز کسب می کنید
خرید محصول بادام برزیلی دستچین
شناسه محصول: نامعلوم

قیمت: تومان ۱۲۸,۰۰۰تومان ۱,۲۸۰,۰۰۰

صاف
از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
معرفی کوتاه

بادام برزیلی دستچین

بادام برزیلی با خواصی فوق العاده، منبع غنی از سلنیوم، منیزیم، و ویتامین‌ های گروه B. دانه برزیلی مناسب برای تقویت سلامت و تناسب اندام.

توضیحات

بادام دستچین برزیلی

مغز دانه برزیلی (آمازون) یکی از خوراکی‌های مغذی و پرخاصیت است که از درختان بومی جنگل‌های آمازون برداشت می‌شود. این مغز دارای منابع غنی از، آنتی‌اکسیدان، سلنیوم، منیزیم، و ویتامین‌های گروه B است. که برای سلامتی بدن بسیار مفید می‌باشند. مصرف دانه برزیلی می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بهبود عملکرد تیروئید کمک کند. و از بدن در برابر بیماری‌های قلبی حفاظت نماید.

بادام برزیلی به دلیل داشتن چربی‌های سالم، برای کاهش کلسترول خون نیز مفید است. علاوه بر این، این مغزها به دلیل بافت ترد و طعم دلپذیرشان، به عنوان یک میان‌ وعده سالم و خوشمزه بسیار پرطرفدار هستند. استفاده از این دانه برزیلی در انواع دسرها، سالادها و غذاهای گیاهی می‌تواند به ارتقاء طعم و ارزش غذایی آن‌ها کمک کند.
برای خرید بادام برزیلی، به دنبال محصولاتی تازه و فارغ از هرگونه افزودنی‌های نامطلوب باشید. این مغز خاص را می‌توانید با کیفیت عالی در وزن های مختلف و در بسته‌بندی مناسب، از مجموعه روستایی خریداری کنید.
استفاده از بادام آمازون به عنوان بخشی از رژیم غذایی متعادل می‌تواند. به بهبود سلامت کلی و افزایش کیفیت زندگی شما کمک کند.
از امتحان این مغز خاص و خوشمزه لذت ببرید!
مشخصات

مشخصات

بادام
وزن

, , , ,

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از آجیل روستایی خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان ۱۲۸,۰۰۰تومان ۱,۲۸۰,۰۰۰